شیوه های پرداخت و حمل

روش های پرداخت:

 

پرداخت به صورت کارت به کارت

 افرادی که امکان پرداخت اینترنتی از طریقیق Gateway یا درگاه پرداخت اینترنتی و یا پرداخت نقدی را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت های قید شده در ذیل کارت به کارت نمایند.

 جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توانید از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید. با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی وب سایت به علت میزان اتوماسیون بالای آن آسان تر و سریع تر است و پیشنهاد می‌کنیم که از این روش جهت پرداخت استفاده نمایید.

شماره ی کارت 6037691626851109 بانک صادرات به نام میر رضا وحید پاکدل

 

واریز به حساب

 مشتریان محترم در صورتی که به هیچ یک از روش های الکترونیکی امکان پرداخت وجه برایشان ممکن نشده باشد و یا تمایل به پرداخت حضوری در بانک دارند، می توانند مبلغ خرید را به یکی از حساب های ذیل پرداخت و فیش واریزی را به شماره ی 04134257387 فکس نمایند.

حساب شماره ی 0102287276007 نزد بانک صادرات به نام میر محمد وحید پاکدل

روش های ارسال:

ارسال با باربری

 جهت رفاه حال مشتریان ارجمند، امکان ارسال خریدهای با حجم بالا از طریق باربری فراهم شده است. هزینه ارسال با باربری بر عهده خریدار بوده و کرایه بر مبنای تعرفه متداول باربری محاسبه خواهد شد.

تحویل درب شرکت

 کلیه سفارش های مشتریان محترم، پس از انجام مراحل نهایی ثبت سفارش و خرید، درب شرکت تحویل مشتری می گردد و شرکت هیچگونه مسئوولیتی در قبال حمل و هزینه حمل تقبل نمی کند.